Veelgestelde vragen
Bekijk de veelgestelde vragen of neem direct contact met ons op.
Over Laminaatpaleis
Wanneer is Laminaatpaleis bereikbaar?Safasfas
Heeft alles op voorraad?In principe heeft Laminaat Paleis alles uit de vaste collectie op voorraad in de winkel en kunt u direct uw producten meenemen. Het kan natuurlijk gebeuren dat uw gekozen model net verkocht is aan uw voorganger. In dat geval kunnen wij deze, over het algemeen, met twee werkdagen in de winkel hebben.
Legservice
Kunt u de perfecte vloer garanderen?Om u de perfecte vloer te kunnen garanderen, adviseren wij u om gebruik te maken van onze vloerenleggers. Onze vloerenleggers zijn vakkundig en voldoen aan de hoge eisen die we bij stellen bij het plaatsen van de perfecte vloer.
Wat zijn de kosten voor het leggen van klik laminaat en klik PVC?Voor het leggen van klik laminaat en klik PVC vloer, rekenen wij €19,00 per m2. Dit bedrag is exclusief gebruikte materialen en inclusief het leggen van een eventuele ondervloer, laminaat en de afwerking van plakplinten. U heeft 6 maanden garantie op de legservice. Buiten de 6 maanden valt het niet meer onder de garantie.
Wat zijn de kosten voor het leggen van plak PVC?Voor het leggen van een plak pvc vloer, rekenen wij €16,50 per m2. Dit bedrag is exclusief gebruikte materialen en inclusief het leggen van een eventuele ondervloer, pvc en de afwerking. U heeft 6 maanden garantie op de legservice. Buiten de 6 maanden valt het niet meer onder de garantie.
Wat zijn de kosten voor het egaliseren van een ondervloer?Voor het egaliseren van een ondervloer, rekenen wij €16,50 per m2. Dit bedrag is exclusief het leggen/plakken van de pvc, exclusief pvc en inclusief het gebruik van lijm. U heeft 6 maanden garantie op de legservice. Buiten de 6 maanden valt het niet meer onder de garantie.
Wat zijn de kosten voor het plaatsen van stijlplinten?Voor het plaatsen van stijlplinten, rekenen wij € 9,95 per m2. Dit bedrag is exclusief gebruikte materialen. U heeft 6 maanden garantie op de legservice. Buiten de 6 maanden valt het niet meer onder de garantie.
Wat zijn proefplanken?Wij adviseren onze klanten altijd om een proefplank mee te nemen naar de ruimte waar de vloer gelegd wordt. Op die manier kunt u de kleur beoordelingen in het juiste licht. Deze proefplanken zijn gratis af te halen bij ons in de winkel.
Verzenden, bezorgen en afhalen
Wat zijn de bezorg kosten?Voor het bezorgen van een bestelling binnen een straal van 30 kilometer vanaf Ede rekenen wij € 55,00.
Voor het bezorgen van een bestelling buiten een straal van 30 kilometer vanaf Ede rekenen wij € 75,0
Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen in mijn bestelling heb?Producten worden, wanneer deze op voorraad zijn, als één pakket geleverd.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?Wanneer u een bestelling bij ons plaats en deze geleverd wilt hebben, wordt de leveringsdag altijd met uw overleg in onze planning verwerkt.
Kan ik mijn bezorg afspraak nog verzetten?Om uw bezorg afspraak te verzetten kunt u het beste contact opnemen met info@laminaatpaleis.nl.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?Bestellingen die bezorgd moeten worden, worden via onze bezorger bij u afgeleverd.
Ik ben niet thuis als mijn bestelling wordt afgeleverd. Wat nu?Al onze leveringen worden op afspraak ingepland. Mocht u onverwachts niet aanwezig zijn, laat u ons dat per omgaande weten zodat wij niet voor een dichte deur staan. U kunt er ook voor kiezen om de producten door een bekende in ontvangst te laten nemen. Wanneer u niet thuis bent wanneer de bestelling wordt geleverd zal Laminaat Paleis contact met u opnemen om een nieuwe afspraak in te plannen. Hiervoor dienen de verzendkosten opnieuw in rekening te worden gebracht. Deze kosten zijn afhankelijk van uw woonplaats.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen of van te voren bekijken?Uiteraard is het mogelijk om uw bestelling bij ons in de winkel op te halen of van te voren te bekijken. Mocht u uw bestelling willen afhalen, laat u ons dit dan één week van te voren weten, zodat wij deze voor u klaar kunnen zetten.
Ruilen en retourneren
Ik heb een ongeopende pak laminaat, kan ik die terug brengen?Het kan natuurlijk voorkomen dat u een pak laminaat over heeft. In dat geval kunt u de laminaat binnen 14 dagen na aankoop retour brengen bij Laminaat Paleis en krijgt u de waarde van het laminaat die op de factuur staat vermeldt retour. Dit geldt alleen voor laminaat uit de collectie. Voor partijen laminaat (bijv. de op=op aanbieding) is deze regel niet van toepassing. Wij adviseren u dan ook van te voren goed in te meten hoeveel m2 u nodig heeft.
U kunt uw artikel retourneren wanneer deze voldoen aan de volgende voorwaarden:
- Dit geen partij laminaat is;
- Artikelen worden alleen retour geaccepteerd wanneer deze in de originele staat retour komt;
- Zowel product als verpakking onbeschadigd is;
- Het product geen gebruikssporen vertoont;
- De verpakking niet geopend is.
- PVC nemen wij niet aan als retour.
Het kan voorkomen dat uw zending een beschadiging bevat. Wij verzoeken bij bezorging van uw bestelling, deze samen met de bezorger te controleren. Mocht er een beschadigd pak bij zitten, meldt u dit dan direct aan de bezorger. Mocht u tijdens het leggen van het laminaat merken dat er een beschadiging is, dan verzoeken wij u dit per omgaande aan ons kenbaar te maken via e-mail info@laminaatpaleis.nl of telefoonnummer 0318-307850. Wij zullen ervoor zorgen dat uw bestelling zo spoedig mogelijk compleet en correct is.
Bestellen en betalen
Kan ik ook telefonisch of per e-mail bestellen?Om onduidelijkheden te voorkomen, heeft het onze voorkeur dat u uw bestelling in onze winkel doet. Mocht het voor u onmogelijk zijn om een bestelling in onze winkel te plaatsen, neemt u dan contact met ons op via e-mailadres info@laminaatpaleis.nl of via ons telefoonnummer 0318-307850. Wij zoeken dan samen naar een passende oplossing voor u.
Wat zijn de geaccepteerde betaalmethodes bij Laminaat Paleis ?In onze winkel kunt u op de volgende manier betalen: contant, met uw bankpas (pin) of via bankoverschrijving.
t.n.v. Laminaat Paleis
IBAN NL38RABO0302632581
Garantie
Hoe weet ik welke fabrieksgarantie voor mijn artikel van toepassing is?De fabrieksgarantie staat vermeldt bij de productinformatie op de verpakking van uw artikel. Op onze merken geeft de fabriek minimaal 10 jaar garantie, afhankelijk van de dikte en de kwaliteit van het gekozen laminaat. Deze kan oplopen tot 25 jaar.
Laminaat Paleis is er trots op alleen producten van de hoogste kwaliteit aan te bieden. De garantie is van toepassing op gebruik in de ruimte of omgeving waar wij adviseren het product te plaatsen. Al onze winkeladviseurs kunnen u hierover gedetailleerde informatie geven. Dat geldt ook voor de symbolen die op ieder product de geschiktheid van bepaalde vloeren voor specifieke ruimtes aangeven. Mocht zich toch een probleem voordoen, ervan uitgaande dat het product is gebruikt binnen de gestelde kaders en gelegd is door een van onze aanbevolen vloerenleggers, dan kunt u contact opnemen met Laminaat Paleis. Bewaar wel altijd uw factuur.
Overige vragen
Kan ik zoeken naar een bepaald soort laminaat?Ja, dat kunt u zeker. Op onze website vindt u in de menubalk de afbeelding van een vergrootglas. Wanneer u hierop klikt, opent het zoekscherm en kunt u zoeken op elke door u gekozen term. Stel dat u zoekt op de term ‘hout’. U zult zien dat onder uw ingevoerde woord alle soorten laminaat verschijnen die onder deze categorie vallen.
PrijzenAlle vermelde prijzen op Laminaat Paleis zijn inclusief 21% BTW. Prijswijzigingen onder voorbehoud. Wij zijn niet aansprakelijk voor opgave van onjuiste gegevens.
AanbiedingenZijn in beginsel vrijblijvend en zolang de voorraad strekt, tenzij wij een bepaalde geldigheidsduur aangeven.
Ik heb een klachtWanneer u een klacht heeft over Laminaat Paleis, dan horen wij dit heel graag van u. U kunt uw klacht met ons delen via e-mailadres info@laminaatpaleis.nl of via ons telefoonnummer 0318-307850. Aangezien het onze voorkeur heeft om klachten persoonlijk en mondeling met u te bespreken, willen wij u vragen uw telefoonnummer in uw e-mailbericht te vermelden. Wij vertrouwen erop dat wij uw klacht kunnen oplossen.
Hoe zit het eigenlijk met mijn privacy?Laminaat Paleis is zich ervan bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Wij zorgen ervoor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft te allen tijde wordt beschermd en vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Laminaat Paleis zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen doch deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.